Hakkımda

Gürkan Turhan ve ekibi sitenizi Google SEO kurallarına uygun olarak düzenler. Kurumsal SEO danışmanı olarak rakipleriniz ile çalışmıyoruz. Türkiye'nin birçok iline ve yurtdışına seo danışmanlığı vermekteyiz, ofisimiz İstanbul'da bulunmaktadır SEO uzmanı Gürkan Turhan ve ekibi olarak 2006 yılından beri Google kalite kurallarına uygun arama motoru optimizasyonu çalışmaları ve web pazarlama - geliştirme hizmetleri vermekteyiz. Tecrübelerimizi müşterilerimizle paylaşıyor ve sorunlarına pratik çözümler üretiyoruz. Ayrıca çalıştığımız firmaların webmasterlarını modern dolandırıcılık ve hack yöntemlerine karşı da bilgilendiriyoruz. Turhan kurumsal seo danışmanlığı olarak açık fiyat politikamızla karşılıklı güvene dayalı yıllarca sürebilecek kurumsal hizmet vermekteyiz.

Pazartesi, Haziran 10, 2013

Ücretsiz Sigara Bırakma Yöntemi

Sigarayı bırakmayı uzun süredir düşünüyordum fakat nasıl bırakabileceğimi bilmiyordum. Videoyu izledim bir aydan uzun süredir içmiyorum bundan sonra da içmeyi düşünmüyorum. 3 arkadaşıma izlettim onlarda bıraktılar. Sigarayı nasıl bırakabileceğinizi arıyorsanız bu yöntem bende işe yaradı umarım sizde sigarayı bırakırsınız. Basit ücretsiz ve etkili. Rahatsız edilmeden bir saatlik videoyu izleyiniz, bu kadar. Bu arada sürekli videoyu kaldırtıyorlar maalesef son eklediğim video bağlantısı da kaldırılmış.Tekrar buldum bir bağlantı bakalım ne kadar kalacak