Hakkımda

Gürkan Turhan ve ekibi sitenizi Google SEO kurallarına uygun olarak düzenler. Kurumsal SEO danışmanı olarak rakipleriniz ile çalışmıyoruz. Türkiye'nin birçok iline ve yurtdışına seo danışmanlığı vermekteyiz, ofisimiz İstanbul'da bulunmaktadır SEO uzmanı Gürkan Turhan ve ekibi olarak 2006 yılından beri Google kalite kurallarına uygun arama motoru optimizasyonu çalışmaları ve web pazarlama - geliştirme hizmetleri vermekteyiz. Tecrübelerimizi müşterilerimizle paylaşıyor ve sorunlarına pratik çözümler üretiyoruz. Ayrıca çalıştığımız firmaların webmasterlarını modern dolandırıcılık ve hack yöntemlerine karşı da bilgilendiriyoruz. Turhan kurumsal seo danışmanlığı olarak açık fiyat politikamızla karşılıklı güvene dayalı yıllarca sürebilecek kurumsal hizmet vermekteyiz.

Pazar, Şubat 09, 2014

enginkoltuk.com Engin Döşeme Koltuk Modelleri

Bu gün 09,02,2014 pazar, genelde pazarları çalışmayı pek tercih etmiyorum fakat bazı işlerin ay sonuna kadar bitmesi gerekiyor. My Opera Blogu 1 mart 2014 tarihinden itibaren hizmet vermeyecek. Bende bana ait blog yazılarını blogger adresime taşımayı uygun gördüm.
Akşamın yorgunluğu üzerime yavaş yavaş çökmeye başladı saat 4 civarı yattım sabah 8 de kalktım biraz sonra havuza gidip bir iki saat yüzüp güneşlendim mi olay biter bomba gibi olurum diye düşünüyorum. Keşke burada tanıtımını yaptığım Engin döşeme sitesi de aynı şekilde toparlasa sektörünün en iyi sitelerinden birini yaptım fakat yine de modelleri güncellemek gerekiyor. çok iyi site olduğunu düşünüyorum. Firmanın da deneyimini anlatmaya gerek yok ben koltuk döşeme işlerimi Engin koltuğa yaptırıyorum seo çalışması yapmadan önce de ona ona yaptırıyordum muhtemelen sonra da onlarla çalışmaya devam. Bu arada yorgunluğun etkisi ile biraz cümleler kaydı sanırım bir daha ki uğrayışımı düzeltirim artık web adresimiz den birçok koltuk modeline ulaşabilirsiniz sürekli en güncel köşe ve koltuk takımlarını ekliyoruz. Bunlarda sosyal medyada ki adreslerimiz Engin köşe koltuk takımları modelleri Twitter ve Engin Koltuk Takımları Google Yerel döşemeci ustalarımız hizmetinizde fiyatlandırma için muhakkak aramak gerekiyor. Fiyatlandırma için halen online bir sistem yapılamadı bundan sonra da yapılması zor görünüyor.
. koltuk döşemefasulye koltuk takımlarıpuf koltuk modellerklasik koltuk modelleri