Hakkımda

Gürkan Turhan ve ekibi sitenizi Google SEO kurallarına uygun olarak düzenler. Kurumsal SEO danışmanı olarak rakipleriniz ile çalışmıyoruz. Türkiye'nin birçok iline ve yurtdışına seo danışmanlığı vermekteyiz, ofisimiz İstanbul'da bulunmaktadır SEO uzmanı Gürkan Turhan ve ekibi olarak 2006 yılından beri Google kalite kurallarına uygun arama motoru optimizasyonu çalışmaları ve web pazarlama - geliştirme hizmetleri vermekteyiz. Tecrübelerimizi müşterilerimizle paylaşıyor ve sorunlarına pratik çözümler üretiyoruz. Ayrıca çalıştığımız firmaların webmasterlarını modern dolandırıcılık ve hack yöntemlerine karşı da bilgilendiriyoruz. Turhan kurumsal seo danışmanlığı olarak açık fiyat politikamızla karşılıklı güvene dayalı yıllarca sürebilecek kurumsal hizmet vermekteyiz.

Pazartesi, Şubat 10, 2014

Seo Turhan Firmalarım

My opera blogu bir mayıs iki bin on dörtte kapanacak bütün blog yazılarını taşımaya devam 07 Temmuz 2012 Cumartesi 10:07:57 tarihli Seo Turhan Firmalarım başlıklı yazım: İyi bir seo size sizi arayanlardan başkasını getirmez. İlginç bir cümle ile başladık bakalım nereye gidecek. Ülkemizin güzel insanı her yerde hep en ön sırada benim sitem olsun siteme girilsin de nasıl girilirse girilsin mantığında. Şükür benim çalıştıklarım böyle değil firmalarımı iyi bilgilendirdiğimden dolayı da çalışmalarım uzun soluklu oluyor. Google seo hakkında birçok kaynak var. Google'ın kaynakları tabii ki en güvenilir olanları. Birçok meslektaşım sitelerinde bol keseden atıp tutabiliyorlar zaman içerisinde yaptıklarının farkına varacaklardır.... Benim tavsiyelerime sitemden ulaşabilirsiniz kısaca hangi arama motoru üzerine çalışacaksanız onu takip ediniz, başlarına da pek kulak asmayınız. Seo Turhan arama motoru optimizasyonu ve sosyal medya danışmanlığı, seo fiyatları reklam çözümleri, e-ticaret, web geliştirme link building hizmetleri seo nedir. Bu arada tanım cümlemi biraz daha geliştirmem gerektiğini düşünüyorum sosyal medya üzerine de eğitim almam gerekiyor. Sosyal medya adresimizden birkaçı Seo Turhan Pinterest Seo Turhan Quora Gürkan Turhan Twitter Beni takip et bende seni edeyim mantığının bana uymadığını baştan söyleyeyim Pr ve yazılarının dikkatimi çekmesine göre takip ediyorum.