Hakkımda

Gürkan Turhan ve ekibi sitenizi Google SEO kurallarına uygun olarak düzenler. Kurumsal SEO danışmanı olarak rakipleriniz ile çalışmıyoruz. Türkiye'nin birçok iline ve yurtdışına seo danışmanlığı vermekteyiz, ofisimiz İstanbul'da bulunmaktadır SEO uzmanı Gürkan Turhan ve ekibi olarak 2006 yılından beri Google kalite kurallarına uygun arama motoru optimizasyonu çalışmaları ve web pazarlama - geliştirme hizmetleri vermekteyiz. Tecrübelerimizi müşterilerimizle paylaşıyor ve sorunlarına pratik çözümler üretiyoruz. Ayrıca çalıştığımız firmaların webmasterlarını modern dolandırıcılık ve hack yöntemlerine karşı da bilgilendiriyoruz. Turhan kurumsal seo danışmanlığı olarak açık fiyat politikamızla karşılıklı güvene dayalı yıllarca sürebilecek kurumsal hizmet vermekteyiz.

Pazartesi, Şubat 10, 2014

Babysling Bebek Hediyeleri Bebek Taşıma Kanguru Ana Kucağı

My opara bloglarını taşıma işi bitmek üzere 09 Mayıs 2013 Perşembe 19:55:06 de yazdığım yazımı da ekliyorum ve birkaç tane daha var oldu bitti... Artık bebek hediyesi ne alırım diye düşünmeyeceğim. Yeni bir firmam daha oldu Naturna Baby Kanguru Bebek Hediyeleri heyoo içimde büyük bir sevinç. Güzel görsel, iyi içerik birde çalıştığım firma sektörünün başatlarından. Bir seo başka ne isteyebilir ki. Ürünleri yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum biraz karışık ama olacak gibi. Wrap sling benim favori ürünüm bebeği kaplıyor. Ring slingi daha tam öğrenemedim zamanla onu da öğrenirim diye düşünüyorum. Bu arda babalara sling hoşuma gitti. İşte birkaç ünlülerin bebek slingli fotoğrafları Ceyda Düvenci bebek taşıma yöntemi wrap sling